:: ::

 
 
 

 

Κανόνες συνεργασίας Ελληνοκεντρικών οργανώσεων και το ιδεολογικό στίγμα της Εκκλησίας των Ελλήνων στο θρήσκευμα

 

Tα τελευταία χρόνια το Κίνημα Επανελληνίσεως προσπαθεί να οργανώσει και να συντονίσει τις ενέργειές του με απώτερο σκοπό την απελευθέρωση της Ελλάδος από την ιουδαιοχριστιανική κατοχή.

Ως εκ τούτου, κατά καιρούς, παρουσιάζονται διάφορες οργανώσεις οι οποίες προσπαθούν να συνεργαστούν για τον κοινό σκοπό. Εκδηλώσεις εξαγγέλλονται, ανακοινώσεις ημερίδων γίνονται, ξεκινούν κάποιες δραστηριότητες και μετά από λίγους μήνες διαλύεται το όποιο σχήμα ένεκα διαφωνιών.

Ερώτηση: Γιατί εμφανίζεται σε επαναλαμβανόμενους κύκλους αυτή η κατάσταση; Απάντηση: Διότι απλούστατα οι συμμετέχοντες εξ αρχής διαπράττουν το λάθος να μην έχουν γραπτά κείμενα βασικών αρχών και σκοπών. Με αποτέλεσμα να ανακαλύπτουν στην διαδρομή ότι διαφωνούν ως προς τους σκοπούς και τις αρχές.

Αλλά αντί από αυτή την εμπειρία να βάλουν κάποιοι μυαλό και να κατανοήσουν επιτέλους ότι χωρίς βασικές αρχές, χωρίς κώδικες συμπεριφοράς, χωρίς σκοπούς δεν μπορεί ένας τρίτος να αναγνωρίσει ποιός είσαι και τί ζητάς (ώστε να μην σπαταλάται πολύτιμος χρόνος και χρήμα μέχρι να ανακαλύψουν δύο οργανώσεις ότι διαφωνούν ριζικά), αντιθέτως συνεχίζουν απτόητοι να ωρύονται βλακωδώς: Όχι στα δόγματα!!!

Το αποτέλεσμα αυτής της ανοήτου τακτικής; Εφαρμόζει  η κάθε οργάνωση το δικό της δόγμα!!! Χωρίς όμως να το ανακοινώνει γραπτώς, για να μην την κατηγορήσουν ως δογματική. Και αφήνει να αποκαλυφθεί το δόγμα της στην διαδρομή, με αποτέλεσμα να διαρρηγνύει το δεσμό της με τις άλλες οργανώσεις που νόμιζαν ότι μπορούν να συνεργαστούν μαζί της.

Ένα τραγελαφικό παράδειγμα συνέβηκε πέρυσι. Κάποιοι αφελείς ήθελαν να διοργανώσουν μία αμφικτυονία, να δημιουργήσουν ένα κοινό μέτωπο οργανώσεων. Και τί νομίζετε ότι έβαλαν ως αρχικό όρο για να προσελκύσουν οργανώσεις για το συνέδριο; Να μην υπάρχουν γραπτά κείμενα αρχών(!!!), διότι τάχα έτσι θα διαφωνούσαν εξ αρχής και δεν θα ερχόταν κανείς στο συνέδριο!!!

Πράγματι έτσι έγινε. Διάφορες οργανώσεις, με διαφορετικές απόψεις προσήλθαν στο συνέδριο, αλλά μόλις έληξε το συνέδριο, δεν συνεργάστηκε καμμία οργάνωση με καμμία άλλη οργάνωση!! Γιατί; Μα διότι απλούστατα οι οργανώσεις ήταν τόσο ετερογενείς που δεν είχαν κοινή γλώσσα. Άλλος οριοθετούσε τον Ελληνισμό στην φιλοσοφία, άλλος στον εθνικισμό, άλλος στην υγιεινή διατροφή, άλλος στην τέχνη, άλλος στην θρησκεία και δεν είχαν καν κοινό σκοπό. Άλλος ήθελε να κάνει εκδρομές, άλλος να κάνει συμπόσια, άλλος ήθελε να προωθήσει το βιβλίο που έγραψε, άλλος ήθελε να κάνει το χόμπυ του.

Περιττό να πούμε ότι «κοινοπραξίες» βασισμένες σε τέτοιου είδους ετερογενείς σκοπούς και χωρίς κοινό ιδεολογικό στίγμα, ακόμη και αν λειτουργήσουν για ένα χρονικό διάστημα, στο πρώτο φύσημα του εχθρού (αίρεση των ναζωραίων) σκορπούν σαν τα ξερά φύλλα των δένδρων.  

  Για να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος και χρήμα, για να ξέρει ο καθένας το ποιός είναι ο άλλος, ένας τρόπος υπάρχει: Όλες οι Ελληνοκεντρικές ομάδες να δημοσιεύσουν κείμενα Βασικών Αρχών και Τελικών Σκοπών, ώστε να αποφεύγωνται εξ αρχής οι παρεξηγήσεις.

Να σταματήσουν επιτέλους οι ανόητοι που κράζουν «όχι στα δόγματα». Διότι αυτή η φράση σημαίνει ότι: δεν έχω ή δεν μπορώ να πάρω θέση. Σημαίνει ότι πηγαίνω όπου φυσάει ο άνεμος. Σημαίνει ότι κρύβω το ποιός είμαι. Σημαίνει ότι δεν μπορώ να ελεγχθώ για τις ενέργειές μου από την στιγμή που δεν έχω υπογράψει ένα κείμενο αρχών. Μπορώ να τα λέω πότε έτσι και πότε αλλιώς και να μην έχω καμμία συνέπεια.

Αυτό είναι ότι χειρότερο για μία οργάνωση. Να μην δίνει το ιδεολογικό της στίγμα. Άρα δεν έχει εχθρούς, αλλά ούτε και φίλους. Ο μέγας φιλόσοφος Ηράκλειτος καθώρισε ότι η σύγκρουση είναι η Μητέρα της Ιστορίας. Αν δεν συγκρούεσαι συνεχώς, αν δεν δημιουργείς εχθρούς και φίλους, δεν γίνεται να επιτύχεις τον σκοπό σου.

Γι’ αυτό το σωστό είναι όλες οι Ελληνοκεντρικές οργανώσεις να δημοσιεύσουν κείμενα βασικών αρχών και σκοπών, και ως τέτοια δεν εννοούμε τα καταστατικά που καταθέτουν στα πρωτοδικεία. Αυτά τα καταστατικά όχι μόνον δεν λένε τίποτε αλλά πολλές φορές είναι παραπλανητικά, καθώς εκφράζουν το εντελώς αντίθετο απ’ ότι πρεσβεύει η οργάνωση. Έχουν συνταχθεί από κάποιον νομικό για τις ανάγκες του πρωτοδικείου. Δεν εκφράζουν το ιδεολογικό στίγμα της οργανώσεως.  

Η κάθε οργάνωση πρέπει να δημοσιεύσει ένα είδος «μανιφέστου», ένα είδος «καταστατικού χάρτη», όπου εκεί θα αποκαλύπτει το ιδεολογικό της στίγμα. Έτσι θα μπορεί να κατανοήσει ένας τρίτος αν μπορεί να συνεργαστεί με την εν λόγω οργάνωση. Θα μπορεί να κατανοήσει τους σκοπούς και τις αρχές της, διότι το σύνθημα «επανελλήνιση», δεν λέει απολύτως τίποτε για μία οργάνωση που το προφέρει. Είναι πολύ γενικό και πολύ αόριστο. Ο καθένας μπορεί να υποθέσει ότι θέλει με τον όρο «επανελλήνιση». Ακόμα και επαναχριστιανοποίηση...

Η οποιαδήποτε αποφυγή απαντήσεως στα καίρια ερωτήματα που τίθενται παρακάτω συνιστά εξαπάτηση των υποψηφίων μελών. Μία οργάνωση που αποφεύγει να απαντήσει σε όλα αυτά τα ερωτήματα είναι σίγουρα προβοκατόρικη. Ένα κείμενο αρχών και σκοπών προκειμένου να αποκαλύψει πλήρως το φάσμα της ιδεολογίας μίας Ελληνοκεντρικής οργανώσεως πρέπει οπωσδήποτε να απαντά στα εξής ερωτήματα:

Ποιά η ιστορική τους θεώρηση, για την Αρχαία Ελλάδα και το βυζάντιο. Το βυζάντιο είναι κατακτητής και σφαγέας του Ελληνισμού; είναι ελληνική αυτοκρατορία; το βυζάντιο είναι συνέχεια της Αρχαίας Ελλάδος;

Από πού αντλούμε την εθνική μας ταυτότητα ως Έλληνες; από το βυζάντιο; Από την Αρχαία Ελλάδα;

Τί θεωρούν για το σήμερα; Είμαστε υπό ξένη κατοχή; Είμαστε ελεύθεροι; Είμαστε αδέλφια με τους χριστιανούς;

Ποιός ο ορισμός του Έλληνος; Ποιά τα κριτήρια για να αποκαλείται κάποιος Έλλην; τα γονίδια; η παιδεία; η θρησκεία; η γλώσσα; το χωροχρονικό κριτήριο (όποιος έτυχε να γεννηθεί σε αυτή την χώρα, είναι Έλλην εξ ορισμού);   

Πώς προσδιορίζονται τα σύνορα του Ελληνισμού; Τί σημαίνει Πατρίδα και με τί κριτήριο προσδιορίζεται; Τα σημερινά σύνορα του κράτους ταυτίζονται με τον Ελληνισμό; Τα πολιτιστικά, θρησκευτικά, οικονομικά και δημογραφικά σύνορα του Ελληνισμού ταυτίζονται με το κράτος των ναζωραίων;

Ποιά η στάση και ο σκοπός τους απέναντι στην μισελληνική αίρεση των ναζωραίων; Συμβιβασμός με τον χριστιανισμό; ας ξεχάσουμε ότι εγκλήματα διέπραξαν και διαπράττουν; ένοπλος αγώνας κατά της χριστιανικής κατοχής; Συνύπαρξη;

Μέχρι που φτάνουν οι σκοποί τους; ανατροπή του χριστιανισμού; εξόντωση του χριστιανισμού; διείσδυση στον χριστιανισμό ώστε να ελληνοποιηθεί η ιουδαϊκή αίρεση των ναζωραίων;

Ποιά η στάση τους απέναντι στα χριστιανικά έθιμα; Τα παρακολουθούν; Συμμετέχουν; τα αποκηρύττουν; θρησκεύονται κατά τα Ελληνικά Ήθη και Έθιμα;

Ποιές οι οργανωτικές τάσεις και απόψεις; Θέλουν χαλαρή ή και καθόλου οργάνωση; θέλουν οργάνωση με επαγγελματίες επαναστάτες; θέλουν μαζικό Κίνημα με προπαγάνδα και προσηλυτισμό στους δρόμους ή κλειστές ομαδούλες και εσωστρέφεια; 

Ποιά να είναι η επίσημη θρησκεία του κράτους; Η Ελληνική ή ανεξίθρησκο κράτος; ή να παραμείνει η αίρεση των ναζωραίων επίσημη θρησκεία και η Ελληνική Θρησκεία απλώς να αναγνωριστεί;

Ποιά η στάση τους απέναντι στους Έλληνες Ιερείς και Ιέρειες; Θέλουν την δημιουργία Ελληνικού Ιερατείου της Ελληνικής Θρησκείας; Θέλουν την δημιουργία Ελληνικής Θεολογικής Σχολής της Πατρώας Θρησκείας ή αποχρωματισμό του Ελληνισμού από κάθε θρησκευτική εκδήλωση;   

Ποιά θεωρούν ότι είναι η σχέση Ελληνικής Θρησκείας και Ελληνικού Πολιτισμού; γεννήτορας του Ελληνικού Πολιτισμού; μέρος του Ελληνικού Πολιτισμού; ένα παραμυθάκι ανάξιο αναφοράς; να επικεντρωθούμε μόνο στην Φιλοσοφία;

Η οργάνωση θέλει να συμμετέχει σε δημόσιες Ελληνικές Ιεροπραξίες με επίκεντρο τους Πατρώους Θεούς και τις Μητρώες Θεές; αρνείται; μήπως είναι πρωτοπόροι;

Ποιά η στάση τους στο ζήτημα των Ελληνικών Ναών; πλήρης αναστήλωση; να τους αφήσουμε στον έλεγχο των ναζωραίων; να ζητάμε άδεια από τους ναζωραίους για να κάνουμε ιεροπραξία;

Τί πιστεύουν ότι πρέπει να αλλάξει στα σχολικά βιβλία και την θρησκευτική εκπαίδευση στα σχολεία; Να διδάσκεται η Ελληνική Θρησκεία στα σχολεία ως υποχρεωτικό μάθημα; να διδάσκεται προαιρετικά; να μην διδάσκεται καθόλου; να ορκίζωνται οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις στους Πατρώους Θεούς; να μπουν τα Αγάλματα των Πατρώων Θεών μέσα στο κοινοβούλιο; να ορκίζωνται οι Έλληνες βουλευτές στους Πατρώους Θεούς και στις Μητρώες Θεές;

Ποιά η στάση τους στο ζήτημα του πολιτικού βραχίονος της Ελληνικής Θρησκείας; Να έχουμε πολιτικό κόμμα καθαρώς Ελληνόθρησκο όπως έχουν οι ναζωραίοι και οι μουσουλμάνοι; να μην ασχοληθούμε καθόλου με την πολιτική;

Θα συμμετάσχουν στον Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα του Ελληνισμού; Ποιά η στάση τους στο ζήτημα της παγκόσμιας κυριαρχίας του Ελληνικού πνεύματος; μήπως περιορισμός του Ελληνισμού στα σύνορα της υπόδουλης Ελλάδος;

Ποιές οι απόψεις των οργανώσεων σε ζητήματα γλώσσης, φυλής, έθνους, κράτους;

Ποιές οι απόψεις των οργανώσεων σε ζητήματα πολέμου, δογμάτων, ιεραρχίας; Δέχονται πειθαρχημένη και ιεραρχημένη δημοκρατία ή άμεση και κληρωτή δημοκρατία;

Ποιές οι απόψεις των οργανώσεων σε θέματα σιωνισμού και ισλάμ;

Ποιές οι απόψεις των οργανώσεων για την ευρωπαϊκή ένωση; Μέσα ή έξω από την ευρωπαϊκή ένωση;

Ποιές οι απόψεις των οργανώσεων σε θέματα μυστικισμού, μαγείας, αστρολογίας;

Ακολουθούν ή όχι το Ελληνικό ημερολόγιο;

Ποιά η άποψή τους σε θέματα Μυθολογίας και Συμβολισμού; σε θέματα ούφο και ομάδων Ε;

Ποιά η Ουσία και η Φύσις των Θεών;

Ποιά η θέση τους σε σχέση με τις άλλες θρησκείες; Το Ελληνικό κράτος να είναι ουδέτερο θρησκευτικώς; Πολυφυλετικό, πολυεθνικό, πολυθρησκευτικό ή μονοφυλετικό, μονοεθνικό, μονοθρησκευτικό κράτος;

Ποιοί οι σύμμαχοί μας στην σύγκρουση με τους ναζωραίους; Ποιά η στάση των ελληνοκεντρικών οργανώσεων σε περίπτωση πολέμου με την Τουρκία ή με άλλη χώρα; Θα πολεμήσουν στο πλευρό των ναζωραίων κατακτητών; Θα συμμαχούσαν με ξένους λαούς κατά των ναζωραίων κατακτητών σε περίπτωση πολέμου;

Αν κάποια οργάνωση θέλει να συγκαλέσει συνέδριο ή να δημιουργήσει αμφικτυονία και δεν απαιτήσει από τις υποψήφιες οργανώσεις να απαντήσουν σε όλα αυτά τα ερωτήματα με γραπτό κείμενο αρχών και σκοπών ώστε να ΔΕΣΜΕΥΤΟΥΝ οι οργανώσεις και να μην μπορούν να αμφιταλαντευθούν, τότε η όποια προσπάθεια συμπήξεως συμμαχίας θα αποτύχει οικτρά. Άλλος θα λέει ότι «ασχολούμαι μόνο με την φιλοσοφία», άλλος θα λέει ότι «θέλω να πάρουμε την Πόλη» άλλος θα λέει «ζήτω το ελληνιστικό βυζάντιο και η ελληνική ορθοδοξία μας» και η υπόθεση θα καταλήξει σε χάος.

Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα με πάρα πολλά άρθρα διαφόρων αρθρογράφων έχει δημοσιοποιήσει το ιδεολογικό της στίγμα ώστε να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις και να είναι γνωστό σε όλους ποιούς θεωρεί εχθρούς και ποιούς φίλους. Μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις σε επιμέρους ζητήματα αλλά στις βασικές αρχές και σκοπούς όλοι συμφωνούν.

Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα απαντώντας κατά σειρά στα άνωθεν ερωτήματα, θεωρεί ότι:

Η Αρχαία Ελλάς και το βυζάντιο δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση. Το βυζάντιο κατέστρεψε τον Ελληνισμό. Δεν υπάρχει σχέση συνέχειας αλλά σχέση κατακτητού προς κατακτημένο.

Η εθνική ταυτότητα των Ελλήνων αντλείται από την Αρχαία Ελλάδα και όχι από το μισελληνικό βυζάντιο.

Η σημερινή Ελλάς είναι υπόδουλη στους ναζωραίους κατακτητές. Με τους ναζωραίους δεν έχουμε καμμία σχέση θρησκευτική, πολιτική, πολιτιστική, εθνική, φυλετική. Η Ελλάς είναι υπόδουλη σε ένα νεο-βυζαντινό ρωμαίϊκο κρατίδιο, το οποίο οι Έλληνες οφείλουν να γκρεμίσουν με Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα. Όσο παραμένουμε υπόδουλοι κάτω από αυτό το μισελληνικό κρατικό μόρφωμα θέτουμε σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξη του Ελληνικού Πολιτισμού και της Ελληνικής Φυλής. 

Έλλην είναι αποκλειστικά και μόνον ο πιστός της Ελληνικής Θρησκείας. Ουδείς άλλος. Κριτήριο για τον καθορισμό του Έλληνος είναι το θρήσκευμα. Γονίδια, γλώσσα και παιδεία αποτελούν αναγκαία αλλά όχι ικανά κριτήρια για να προσδιοριστεί κάποιος ως Έλλην. Και αυτό γιατί μόνον η Ελληνική Θρησκεία δημιουργεί Εθνική Συνείδηση. Ούτε η γλώσσα, ούτε η ελληνική παιδεία, ούτε τα φυλετικά γονίδια παράγουν Εθνική Συνείδηση. Μόνον η Ελληνική Θρησκεία επιβάλλει τον Ελληνικό τρόπο σκέψεως, την Ελληνική Κοσμοαντίληψη, τα Ελληνικά Ήθη και Έθιμα. Η Ελληνική Θρησκεία αποτελεί τον μοναδικό-αποκλειστικό παράγοντα διαμορφώσεως Εθνικής Συνειδήσεως που είναι το αναγκαίο στοιχείο για την ύπαρξη έθνους. Το χωροχρονικό κριτήριο, δηλαδή όποιος έτυχε να γεννηθεί σε αυτή την χώρα μία δεδομένη στιγμή, απορρίπτεται εξ ολοκλήρου ασυζητητί.    

Υπάρχουν πολλά είδη συνόρων: πολιτιστικά, γεωγραφικά, δημογραφικά, οικονομικά, κ.α. Τα πολιτιστικά και ιδεολογικά σύνορα του Ελληνισμού δεν ταυτίζονται με τα γεωγραφικά σύνορα της υπόδουλης Ελλάδος. Τα γεωγραφικά σύνορα έχουν καθοριστεί και αναγνωριστεί από τους ναζωραίους κατακτητές και όχι από τους Έλληνες. Η έννοια Πατρίδα δεν ταυτίζεται με τα γεωγραφικά σύνορα του νεοβυζαντινού κράτους των ναζωραίων. Πατρίδα για τους Έλληνες είναι όπου κυριαρχούν οι Ιεροί Νόμοι των Θεών. Όπου οι κυβερνήτες θρησκεύονται κατά τα Πάτρια Ειωθότα. Πατρίδα των Ελλήνων δεν είναι το μισελληνικό νεοβυζαντινό κρατίδιο των ναζωραίων. Η Πατρίδα για τους Έλληνες έχει θρησκευτική, ψυχολογική, ιστορική, πολιτιστική και πνευματική χροιά. Σε καμμία περίπτωση αποκλειστικώς γεωγραφική. Ως εκ τούτου η γεωγραφική έννοια «Ελλάς» για την οποία ομιλούν οι ναζωραίοι, είναι εντελώς διαφορετική της εννοίας Ελλάς για την οποία ομιλούν οι Έλληνες.  

Η στάση μας απέναντι στην μισελληνική αίρεση των ναζωραίων, είναι στάση πολέμου. Είναι σχέση συγκρούσεως μέχρι θανάτου. Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα θα πολεμήσει μέχρι θανάτου τους ναζωραίους κατακτητές μέχρι να τους αφανίσει από προσώπου γης. Κανένας συμβιβασμός με την χριστιανική πανούκλα. Αφανισμός της μισανθρωπικής αιρέσεως των ναζωραίων από προσώπου γης. Ο Ιερός ΕθνικοΑπελευθερωτικός Αγώνας γίνεται σε συνεργασία με όλα τα Έθνη της γης. Άρα ο Αγών είναι διεθνής. Όπως μας δίδαξαν οι Πρόγονοί μας, ο Ιερός ΕθνικοΑπελευθερωτικός Αγώνας όπου και όταν δίνεται η ευκαιρία παίρνει την μορφή του ενόπλου αγώνος.   

Καμμία επαφή με χριστιανικά έθιμα. Αποτελούν εγκληματική συμπεριφορά για όποιον άνθρωπο έρχεται σε επαφή μαζί τους. Θρησκευόμαστε μόνον κατά τα Πάτρια Ειωθότα και αποκαλούμε μιαρούς όσους συμμετέχουν στις εγκληματικές ανθρωποθυσίες των ναζωραίων μισανθρώπων.

Προτείνουμε την αυστηρή και πειθαρχημένη οργάνωση, με ηγέτες του Κινήματος επαγγελματίες επαναστάτες. Θέλουμε μαζικό Κίνημα με προπαγάνδα και προσηλυτισμό στους δρόμους. Καταδικάζουμε ως έγκλημα εσχάτης προδοσίας την εσωστρέφεια, τις κλειστές ομαδούλες και τον απομονωτισμό από τις μάζες. Η τριβή με τις μάζες αποτελεί την σωτηρία του κινήματος Επανελληνίσεως. Η απομόνωσή μας από τις μάζες αποτελεί την θανατική καταδίκη του Κινήματος.

Επίσημη και μοναδική θρησκεία του Ελληνικού Έθνους είναι η Ελληνική Θρησκεία. Καμμία άλλη θρησκεία δεν εξισώνεται με την Ελληνική. Όλες οι διεθνιστικές, αντεθνικές, μισελληνικές αιρέσεις θα τεθούν εκτός νόμου. Μόνον οι Εθνικές Πολυθεϊστικές Θρησκείες ξένων λαών θα μπορούν να λειτουργούν νομίμως στην Ελλάδα. Καταδικάζουμε ως εσχάτη προδοσία του Ελληνισμού την έννοια «ανεξίθρησκο κράτος». Από το ότι δεν θέλουμε το κράτος μας να είναι χριστιανικό δεν τεκμαίρουμε ότι δεν πρέπει να είναι Ελληνικό. Από το ότι θέλουμε να διαχωρίσουμε το κράτος από τον χριστιανισμό, δεν συνάγουμε ότι δεν θα συνδέσουμε το κράτος με την Ελληνική Θρησκεία.  

Η στάση μας απέναντι στους Έλληνες Ιερείς και στις Ελληνίδες Ιέρειες είναι σχέση σεβασμού. Οι Ιερείς και Ιέρειές μας, ζωντανοί και νεκροί, αποτελούν τους Εθνομάρτυρες και τους οδηγούς προς την σωτηρία του Ελληνικού Έθνους. Όποιος «ελληνοκεντρικός» κάφρος, δήθεν μέσα στα πλαίσια του αγώνος κατά της δεισιδαιμονίας, τολμήσει να υβρίσει ή να συκοφαντήσει το Αρχαίο και το Νέο Ελληνικό Ιερατείο, έχει υπογράψει την θανατική του καταδίκη.

Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα ορκίζεται στα Ιερά Οστά όλων των νεκρών Ελλήνων πεσόντων σε μάχη, ότι θα εκδικηθεί κάθε ανθρωπόμορφο κτήνος που τολμά να υβρίζει Έλληνες Ιερείς και Ελληνίδες Ιέρειες, καθώς και την άθεη αλητεία που τολμά να κάνει παρανοϊκές συγκρίσεις με το μισελληνικό ιερατείο των ναζωραίων κτηνανθρώπων. Οι Έλληνες Ιερείς και οι Ελληνίδες Ιέρειες, νεκροί και ζωντανοί, βρίσκονται στον αντίποδα του μισελληνικού χριστιανικού ιερατείου. Ο οιοσδήποτε συσχετισμός των δύο ιερατείων από «ελληνοκεντρικούς» αλήτες, για την Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα αποτελεί αιτία πολέμου μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός μας.

Θέλουμε την δημιουργία Ελληνικών Θεολογικών-Ιερατικών Σχολών απ’ όπου να αποφοιτούν οι Ελληνίδες Ιέρειες και οι Έλληνες Ιερείς. Να κατέχουν πανεπιστημιακά διπλώματα ώστε να γίνουν άξιοι ταγοί και φωτοδότες του Ελληνικού Έθνους. Να διδάξουν τα Ελληνόπουλα την Ελληνική, Πατρώα, Πολυθεϊστική Παράδοση και Κοσμοαντίληψη.

Δεν αναγνωρίζουμε ως νόμιμη καμμία εκδήλωση περί Ελληνισμού, η οποία έχει αποχρωματιστεί θρησκευτικά, ώστε να προσελκύσει «ελληνοκεντρικούς» ναζωραίους και αθέους. Όταν γίνεται τελετή μνήμης υπέρ των Σαλαμινομάχων θα γίνεται με βάση το τελετουργικό αναφοράς στους Πατρώους Θεούς και στις Μητρώες Θεές. Αν αυτό προσβάλλει τους ναζωραίους, ποσώς μας απασχολεί. Άλλωστε μιαίνουν και τον χώρο με την παρουσία τους και μόνο. Δεν θα αποχρωματίσουμε θρησκευτικώς τις Ελληνικές Τελετές για να ικανοποιήσουμε τους ναζωραίους κατακτητές. Οι ναζωραίοι υποχρεωτικώς θα αποδεχθούν τα Ελληνικά Ήθη και Έθιμα, αλλιώς να φύγουν από την υπόδουλη Ελλάδα και να πάνε να εγκατασταθούν στο Ισραήλ.  

Η σχέση Ελληνικής Θρησκείας προς τον Ελληνικό Πολιτισμό είναι σχέση μητέρας προς τέκνο. Η Ελληνική Θρησκεία γέννησε την Ελληνική τέχνη, τον αθλητισμό, τις επιστήμες, το ηρωικό πνεύμα, το ελληνικό πολιτειακό σύστημα κ.α. Η Ελληνική Θρησκεία δεν αποτελεί μέρος του Ελληνικού Πολιτισμού. Ο Ελληνικός Πολιτισμός αποτελεί μέρος της Ελληνικής Θρησκείας. Η Ελληνική Θρησκεία αποτελεί την βάση του Ελληνικού Πολιτισμού.   

Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα δηλώνει ότι όποια ελληνοκεντρική οργάνωση φοβάται, κρύβεται, αρνείται να λάβει μέρος σε Ελληνικές Ιεροπραξίες με αναφορά στους Αθανάτους Θεούς, αυτή η οργάνωση αποτελεί πυορραγούσα πληγή για τον Ελληνισμό. Αποτελεί προβοκατόρικη οργάνωση. Όποιος δεν δηλώνει δημοσίως την θρησκευτική του ταυτότητα και κρύβεται πίσω από αόριστες φράσεις του τύπου «αρχαιολάτρης», «ελληνοκεντρικός» κλπ, αποτελεί εχθρό για τον Ελληνισμό, διότι αποσιωπά το δοξασμένο Όνομα των Θεών. Αποσιωπά Αυτούς που τον δημιούργησαν. Αποσιωπά τους Προγόνους και τους Σοφούς του Ελληνισμού. Άρα δεν έχει καμμία θέση ανάμεσά μας. 

Σε ότι αφορά το ζήτημα των κατεστραμμένων Ελληνικών Ναών: θα τους πάρουμε πίσω από τους ναζωραίους αλήτες, έστω και δια της βίας. Θα τους αναστηλώσουμε όπως ακριβώς ήταν στην Αρχαιότητα. Θα απαγορεύσουμε στην χριστιανική αλητεία να τους χρησιμοποιεί ως τουριστικούς χώρους. Θα επιβάλουμε αποζημίωση στους ναζωραίους για την καταστροφή των Ναών μας. Θα βοηθήσουμε μαζί με όλους τους Έλληνες στο γκρέμισμα των χριστιανικών πορνείων που έχουν κτισθεί πάνω στους Ιερούς Ελληνικούς Ναούς. Δεν ζητάμε άδεια από τους ναζωραίους κατακτητές για να κάνουμε Ιεροπραξίες μέσα στους Ναούς μας. Αν τολμάνε ας έρθουν να μας απομακρύνουν δια της βίας.

Στα σχολικά βιβλία, στο μάθημα των θρησκευτικών, θα διδάσκεται αποκλειστικά η Ελληνική Θρησκεία. Δεν θα υπάρξει προαιρετική διδασκαλία και εξαιρέσεις για κανέναν. Όποιος δηλώνει Έλλην θα διδάσκεται υποχρεωτικώς την Ελληνική Θρησκεία και μάλιστα από το νηπιαγωγείο. Η Εθνική Συνείδηση δημιουργείται από την νηπιακή ηλικία και όχι όταν κάποιος φτάσει σε ηλικία 20-30 ετών. Τότε έχει ήδη διαπλαστεί η προσωπικότητά του, σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ως εκ τούτου όσοι ζητούν να μην διδάσκεται η Ελληνική Θρησκεία στα ελληνικά σχολεία, ζητούν να αφανιστεί η Εθνική Συνείδηση από τα Ελληνόπουλα. Άρα είναι εχθροί προς εξόντωση.

Τα Αγάλματα των Θεών πρέπει να εγκατασταθούν στο κοινοβούλιο και οι βουλευτές των Ελλήνων (όσοι θέλουν να λέγωνται Έλληνες βουλευτές) πρέπει υποχρεωτικώς να ορκίζωνται στους Πατρώους Θεούς και στις Μητρώες Θεές. Αλλιώς δεν μπορούν να κατέχουν τέτοιο αξίωμα. Αποκλείονται και οι άθεοι. Δεν μπορεί να συλληφθεί ούτε να υπάρξει έννοια άθεου για την Ελληνική Φυλή. Από τον πρώτο στρατηγό μέχρι τον τελευταίο στρατιώτη, οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις πρέπει να ορκίζωνται στους Πατρώους Θεούς και στις Μητρώες Θεές.

Η Ελληνική Θρησκεία πρέπει πάση θυσία να έχει πολιτικό βραχίονα, με στελέχη και επιδιώξεις αφιερωμένες αποκλειστικά στην προώθηση, διάδοση και επικράτηση της Ελληνικής Θρησκείας. Αυτό δεν αποκλείει την ύπαρξη Ελληνόθρησκων σε χριστιανικά κόμματα, αλλά σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να σημαίνει το αντίστροφο: ότι δηλαδή η ύπαρξη ωρισμένων Ελληνόθρησκων στελεχών σε χριστιανικά κόμματα πρέπει να αποκλείσει την ίδρυση πολιτικού κόμματος με βάση την Ελληνική Θρησκεία. Η Ελληνική Θρησκεία απαιτεί πολιτική ανάμειξη των πιστών της και κυρίως ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ της πολιτικής εξουσίας, σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη και αν βρίσκονται οι Έλληνες.

Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα δηλώνει εμπροσθοφυλακή στον Ιερό ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα του Ελληνισμού, και ταυτόχρονα ταπεινός εργάτης για την παγκόσμια κυριαρχία του Ελληνικού Πνεύματος. Σε καμμία περίπτωση δεν περιορίζουμε τον Ιερό Αγώνα στα στενά γεωγραφικά σύνορα της υπόδουλης Ελλάδος. Αγωνιζόμαστε για την επέκταση των πολιτιστικών και ιδεολογικών συνόρων του Ελληνισμού.

Στο ζήτημα της γλώσσης: Απαιτούμε ως επίσημη γλώσσα των Ελλήνων την Ομηρική Διάλεκτο, όσο χρόνο και αν πάρει για να γίνει κτήμα των Ελλήνων.

Στο ζήτημα της φυλής: Να απαγορευθεί κάθε ανάμειξη Ελλήνων με αλλοφύλους. Να μην γεννιούνται τέκνα από γάμους Ελλήνων και αλλοφύλων. Να χρηματοδοτηθεί και επιβληθεί η δημογραφική αύξηση των Ελλήνων στα εκατό εκατομμύρια, τουλάχιστον, ώστε να μπορούν να αντέξουν τα Ελληνικά Έθνη τις συγκρούσεις με αλλοφύλους. Απαγορεύεται Έλληνες εργοδότες να δίνουν εργασία σε αλλοφύλους από την στιγμή που υπάρχει έστω και ένας Έλληνας άνεργος. Ο φυλετικός δεσμός υπερισχύει του όποιου προσωρινού οικονομικού κέρδους.

Στο ζήτημα του Έθνους: Το Ελληνικό Έθνος δεν ταυτίζεται με το μισελληνικό κράτος των ναζωραίων. Απαιτούμε να συσταθεί ανεξάρτητο Ελληνικό Έθνος με Ελληνικό κρατικό σχηματισμό και να γίνει πλήρης διαχωρισμός Ελλήνων και ναζωραίων σε δύο διαφορετικά κράτη.

Προτείνουμε την πειθαρχημένη και ιεραρχημένη Δημοκρατία, και όχι την άμεση και κληρωτή Δημοκρατία. Η εξουσία να κατέχεται από τους αρίστους πολίτες και όχι με κλήρο από τον κάθε άσχετο.

Στο ζήτημα των δογμάτων: Ο Ελληνισμός έχει Αιώνια Δόγματα, τα οποία αποτελούν τους κώδικες πλοηγήσεως των Ελλήνων δια μέσω των αιώνων και όποιος βλαξ ισχυρίζεται ότι «ο Ελληνισμός δεν έχει δόγματα», ή να ανοίξει κανένα βιβλίο Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας ή δεν είναι Έλλην.

Στο ζήτημα σιωνισμός: Ο σιωνισμός αποτελεί το εβραϊκό εθνικιστικό κίνημα και άμεσα δεν επηρεάζει τον Ελληνισμό, παρά τα ψεύδη που διαδίδει η χριστιανική προπαγάνδα. Αν οι εβραίοι θέλουν να τηρούν τα εβραϊκά έθιμα αυτό είναι δικό τους θέμα. Το κακό στην Ελλάδα γίνεται από τους ναζωραίους που αποτελούν την πέμπτη φάλαγγα του σιωνισμού και όχι από τους εβραίους σιωνιστές. Η ιουδαϊκή αίρεση των ναζωραίων προσηλυτίζει τους Έλληνες στον ιουδαϊσμό και όχι η μικρή εβραϊκή κοινότητα που υπάρχει στην υπόδουλη Ελλάδα.

Ο Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης αποτελεί τον μεγαλύτερο εχθρό του Ελληνισμού και όχι ο Τζώρτζ Σόρος. Και αυτό γιατί ο εβραίος Σόρος δεν παριστάνει και ούτε δήλωσε ποτέ ότι είναι Έλληνας. Ούτε είπε ποτέ ο Σόρος ότι προάγει τα Ελληνικά συμφέροντα. Σιωνιστής είναι ο Σόρος και προάγει τα εβραϊκά συμφέροντα. Όμως ο εβραιόδουλος μισέλλην Παρασκευαΐδης παριστάνει τον Έλληνα. Δηλώνει ότι προάγει τα Ελληνικά συμφέροντα. Αποτελεί καμουφλαρισμένο εχθρό του Ελληνισμού. Οι Έλληνες δεν περιμένουν σωτηρία από τον Σόρο. Όμως ωρισμένοι αφελείς Έλληνες, δυστυχώς, περιμένουν σωτηρία από τον μισέλληνα Παρασκευαΐδη. Ο Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης, παριστάνοντας τον Έλληνα, μεταγγίζει ατιμωρητί το ιουδαϊκό δηλητήριο στις ψυχές των Ελλήνων.   

Στο ζήτημα ευρωπαϊκή ένωση: Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα προειδοποιεί ότι πρέπει να σταματήσει το παραμύθι της σωτηρίας του Ελληνισμού-Ελληνικής Θρησκείας από την ευρωπαϊκή ένωση. Η κατάσταση έχει γίνει γελοία. Ωρισμένοι Έλληνες διαπράττουν τα λάθη των Ελλήνων επαναστατών της περιόδου 1750-1830 που περίμεναν βοήθεια στον ΕθνικοΑπελευθερωτικό Αγώνα από την «ορθόδοξη» Ρωσσία. Από τους «αδελφούς» Ρώσσους. Δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε το γελοίον τέτοιων απόψεων. Ωρισμένοι Ελληνόθρησκοι συμπεριφέρονται λες και η ευρωπαϊκή ένωση αποτελείται από Έλληνες Πολυθεϊστές!!

Τον Αγώνα κατά της μισελληνικής αιρέσεως των ναζωραίων θα τον κερδίσουμε με τα δικά μας όπλα. Αν τον κερδίσουμε με ξένα όπλα θα υποδουλωθούμε στους ξένους. Η οποιαδήποτε βοήθεια από το εξωτερικό πρέπει να θεωρείται προσωρινή και τακτικής σημασίας. Όχι μόνιμη και στρατηγικής σημασίας. Πρέπει να σταθούμε στα δικά μας πόδια, να δημιουργήσουμε τις δικές μας δυνάμεις. Να μην εμπιστευώμεθα τα περί βοηθείας από την ευρωπαϊκή ένωση. Λες και στην ευρωπαϊκή ένωση δεν υπάρχουν ναζωραίοι τύπου Χριστόδουλου Παρασκευαΐδη.

Επιπλέον εφ’ όσον η ευρωπαϊκή ένωση προσπαθεί να καταργήσει τα έθνη-κράτη, τείνει στην δημιουργία μίας «δημοκρατικής αυτοκρατορίας», εφ’ όσον απαιτεί εκχώρηση εθνικών-κυριαρχικών δικαιωμάτων και δημιουργία ενός διευθυντηρίου που θα ελέγχει τα πάντα χωρίς δικαίωμα αρνησικυρίας, τότε η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα δηλώνει «έξω από την ευρωπαϊκή ένωση».

Δεν αγωνιζόμαστε για να απελευθερωθούμε από την μισελληνική αίρεση των ναζωραίων και το νεοβυζαντινό κρατίδιο για να υποδουλωθούμε σε μία κάστα ανωνύμων, αλλοφύλων διεθνιστών του διευθυντηρίου των Βρυξελλών. Θέλουμε το δικό μας νόμισμα, την δραχμή, ώστε να μπορούμε να καθορίζουμε την δική μας νομισματική και δημοσιονομική πολιτική. Θέλουμε να έχουμε τα δικά μας τελωνεία, ώστε να μπορούμε να καθορίζουμε την δική μας εμπορική πολιτική και να μην πλημμυρίζουμε από ξένα προϊόντα που πάνε να αφανίσουν τις Ελληνικές επιχειρήσεις.

Εν κατακλείδι: η ευρωπαϊκή ένωση σήμερα, κάνει περισσότερο κακό απ’ ότι καλό. Έχει αμφιλεγόμενο ρόλο. Πότε υποστηρίζει μειονότητες και πότε εξοντώνει μειονότητες. Πότε είναι υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και πότε κατά. Δεν έχει σαφή πολιτική γραμμή, αμφιταλαντεύεται. Αλλά ακόμη και αν η ευρωπαϊκή ένωση έκανε μόνο καλό σε ζητήματα εμπορίου και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ζητά ως αντάλλαγμα για την ένταξη σε αυτήν, την κατάργηση των Εθνικών Νομοθεσιών.

Και ναι μεν ως Έλληνες αγωνιζόμαστε για την κατάργηση των χριστιανικών νόμων του νεοβυζαντινού κρατιδίου των ναζωραίων, αλλά από την άλλη μεριά δεν πρόκειται να καταργήσουμε τους Ιερούς Νόμους των Ελλήνων Προγόνων και των Αθανάτων Θεών, ως αντάλλαγμα για κάποιους πιό φιλελεύθερους ευρωπαϊκούς νόμους από τους νόμους των ναζωραίων.     

Στο ζήτημα μυστικισμός, αστρολογία, μαγεία: Υπάρχουν κάποιοι ανόητοι και αμαθείς «ελληνοκεντρικοί» βλάκες οι οποίοι ειρωνεύονται την αστρολογία και την μαγεία. Τα συνδέουν με ναζωραίες καφετζούδες που κοροϊδεύουν τον κόσμο. Οι Έλληνες οφείλουν να γνωρίζουν ότι η Ελληνική Αστρολογία, η Ελληνική Μαγεία και ο Ελληνικός Μυστικισμός δεν έχουν καμμία σχέση με απατεώνες ναζωραίους "αστρολόγους" και "μάγους" που εξαπατούν τον κόσμο.

Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα υποστηρίζει πλήρως τον Ελληνικό Μυστικισμό, την Ελληνική Μαγεία και την Ελληνική Αστρολογία όπως αυτά ξεδιπλώνονται και καταγράφονται μέσα στην ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ. Το τί λένε οι ναζωραίοι «αστρολόγοι», οι ναζωραίοι «μάγοι» και οι ναζωραίοι «μυστικιστές» δεν αφορά την Ελληνική Θεολογία. Και επιπλέον είναι γνωστό ότι για μία ακόμη φορά οι ναζωραίοι τσαρλατάνοι εξευτελίζουν και οικειοποιούνται Ελληνικούς Ιερούς όρους, προβάλλοντας μέσα από αυτούς την δική τους απάτη.

Στο ζήτημα του Ελληνικού Ημερολογίου: Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα χρησιμοποιεί πάντα το αρχαίο Ελληνικό Μηνολόγιο και συγχρόνως, όπως όλοι οι Έλληνες μετρά τον χρόνο από απαρχής πρώτης Ολυμπιάδος. Ουδείς Έλλην, ουδεμία ελληνοκεντρική οργάνωση επιτρέπεται να χρησιμοποιεί για την μέτρηση του χρόνου την ημερομηνία γεννήσεως του εσταυρωμένου Κτήνους.

Στο ζήτημα της Μυθολογίας: Η Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα θεωρεί ότι οι Μύθοι, πλην ωρισμένων εξαιρέσεων, αποτελούν την αληθινή ιστορία Θεών και Ηρώων. Αποτελούν το Θείο Δράμα και μέσω συμβολισμών υποκρύπτουν Θείες Αλήθειες.

Στο ζήτημα ούφο και ομάδων Ε: Πρέπει να τεθούν εκτός νόμου όλοι αυτοί οι ηλίθιοι που εξευτελίζουν τους Θεούς και τον Ελληνισμό με παραμύθια για ούφο και ομάδες Ε. Δεν υπήρξαν ούφο και ομάδες Έψιλον παρά μόνον στα αρρωστημένα μυαλά ωρισμένων ψυχανώμαλων τσαρλατάνων. Και καλά τέλος πάντων να γράφουν για κερδοσκοπικούς λόγους τις ανοησίες των, όμως το ζήτημα είναι ότι εμπλέκουν τους Αθανάτους Θεούς στα ψεύδη που διαδίδουν και αυτό, για την Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα, αποτελεί αιτία πολέμου.

Η Ουσία και η Φύσις των Θεών καταγράφεται στα Αιώνια Δόγματα. Απλώς εδώ υπενθυμίζεται ότι οι Θεοί είναι Αιώνιοι, Άφθαρτοι, Αΐδιοι, Παντοδύναμοι, Αόρατοι, Πανταχού Παρόντες. Λαμβάνουν όποια μορφή θέλουν και ακούν τις προσευχές των πιστών. Επεμβαίνουν κατά βούληση στα ανθρώπινα πράγματα. Τίποτε κακό δεν προέρχεται από τους Θεούς. Οι Θεοί είναι Όντα και ουδέποτε εγκατέλειψαν τους Έλληνες και το Ελληνικό Έθνος. 

Στο ζήτημα του κράτους: Τα υπό δημιουργία Ελληνικά κράτη πρέπει να είναι μονοφυλετικά, μονοθρησκευτικά, μονοπολιτιστικά. Οι Έλληνες πρέπει να προωθούν τον πολυπολιτισμό, πολυφυλετισμό, πολυθρησκευτισμό μόνον όταν βρίσκονται μέσα σε αλλότρια κράτη. Μέσα στο δικό τους κράτος δεν επιτρέπεται αλλότρια δοξασία. 

Στο ζήτημα των συμμάχων: Ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου. Όταν σε έναν αγώνα ζωής και θανάτου έχεις να αντιμετωπίσεις έναν εχθρό απείρως πιό δυνατό από σένα, όπως είναι η μισελληνική αίρεση των ναζωραίων, είναι εγκληματική ανοησία να μην συμμαχείς ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ακόμη και με κάποιον που ξέρεις ότι θα συγκρουστείς στο μέλλον. Η προσωρινή συμμαχία με μουσουλμάνους, χριστιανούς καθολικούς, κομμουνιστές, βουδιστές, και κάθε άλλον που θεωρεί το χριστιανικό ορθόδοξο κρατίδιο ως εχθρό του, είναι επιβεβλημένη από τους κανόνες του πολέμου.

Σε περίπτωση εισβολής αλλοτρίων στρατευμάτων στο νεοβυζαντινό κρατίδιο των ναζωραίων οι Έλληνες πρέπει να πάρουν τα όπλα και να τσακίσουν τους ναζωραίους κατακτητές. Διότι αλλιώς θα είναι προδότες πολεμώντας στο πλευρό των ναζωραίων κατακτητών. Θα είναι ωσάν οι Έλληνες μετά την εισβολή των ναζί το 1941, να πολεμούσαν στο πλευρό των ναζί κατά των εχθρών των ναζί.

Όποιος είναι εχθρός των ναζωραίων, είναι ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ σύμμαχος των Ελλήνων. Φυσικά τίποτε στο μέλλον δεν αποκλείει ότι θα συγκρουστούμε με τον τωρινό σύμμαχό μας. Αλλά το ποιός είναι εχθρός και ποιός φίλος των Ελλήνων, με ποιόν θα συμμαχήσουμε και εναντίον ποίου θα πολεμήσουμε, αυτό θα το καθορίζουν οι Έλληνες και όχι οι ναζωραίοι κατακτητές και σφαγείς του Ελληνισμού.

 

Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα

9η Ισταμένου μηνός Θαργηλιώνος, έτους 2780 μετά πρώτην Ολυμπιάδα 

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα