|
|||||
|
|||||
:: :: |
|||||
|
|||||
Extra Όνειδος «Τοις πονηροίς ουκ έστιν άρχειν» δηλ. Δεν είναι δυνατόν να άρχουν οι κακοί Πιττακός Το είδαμε και αυτό. Βρεθήκαμε αντιμέτωποι με την αισχύνη. Πνίξαμε άλλη μια φορά την οργή μας παρακολουθώντας την εκπομπή του Σ. Καρατζαφέρη Dum Spiro Spero με θέμα την δεισιδαιμονία. Με καλεσμένους τον αυτοαποκαλούμενο διαμαρτυρόμενο ορθόδοξο χριστιανό Μουστάκη και τους αυτοαποκαλουμένους πολυθεϊστές Τσαγκρινό και Μπεξή. Δεν θα σταθούμε στον κ. Μουστάκη. Ο εν λόγω κύριος είναι απλά ένας τυπικός χριστιανός ορθόδοξος μιας δικής του αποχρώσεως. Διατηρώντας τις αποστάσεις του από την επίσημη χριστιανική εκκλησία και εκμεταλλευόμενος τις αρχές του Ελληνισμού που οδηγήσανε το άρμα της Ευρώπης έχει το δικαίωμα να μπορεί να μιλάει, να κρίνει και να σκέφτεται ελεύθερα, όσο βέβαια του επιτρέπει ο χριστιανικά ποτισμένος νους του. Όσο και να μας απαρίθμησε τις έδρες του και τα πτυχία του όσο και να μας γνωστοποίησε ότι είχε τον Εριχ Φρόμ καθηγητή του στο Σικάγο όσο και αν παρατηρούσε το πασιφανές δηλαδή την ιουδαιογενή παλαιά διαθήκη και τον αήθη ορθόδοξο κλήρο, αυτός, μας διασκέδασε όταν κατάθεσε την πίστη του. Όταν τον είδαμε να χοροπηδάει στο κάθισμά του λέγοντας στους συνομιλητές του πόση αγαλλίαση νοιώθει σε κάθε Ανάσταση κρατώντας την λαμπαδίτσα του, μας έδειξε και πώς θαμπώνεται σαν μικρό παιδάκι με τα φώτα και το πλήθος. Κυρίως όμως θα σταθούμε στον κ. Μπεξή και κ. Τσαγκρινό που αντί να αξιοποιούν τον ελάχιστο τηλεοπτικό χρόνο στην προβολή των θέσεών μας στην κατάθεση της ιστορικής αλήθειας, την κοινοποίηση των στόχων μας και την κριτική στην ιουδαϊκή αίρεση των ναζωραίων, κατέθεταν προτάσεις για την εξυγίανση του χριστιανικού κλήρου!!! Ναι, μα τις Μούσες. Ακούσαμε από τον κ.Τσαγκρινό ότι ο λαός είναι η εκκλησία(!) σε μια στροφή του λόγου του και μετά από δεύτερη σκέψη αναγνωρίζοντας ίσως ότι εκτέθηκε, δήλωσε ότι αυτά είναι δικά τους θέματα. Ακούσαμε τον κ.Μπεξή να μιλάει για συνύπαρξη(!!!) με τον χριστιανισμό ως αποτρεπτικό του διχασμού. Όλα αυτά βέβαια αφού λύσανε το πιο καίριο ζωτικό θέμα για μας: αυτό των προσφωνήσεων! Μην μας λέτε ειδωλολάτρες, είπε ο κ.Τσαγκρινός, και ο κ. Μουστάκης του παραχώρησε τιμητικά τον τίτλο «πολυθεϊστές», προφανώς κάνοντας υπολογισμούς στο μυαλό του ότι πάνω από τρεις νοούνται πλήθος. Ο χριστιανός κ. Μουστάκης, γνωρίζοντας την ταμπακέρα καλύτερα από τους ερασιτέχνες διαπραγματευτές του, έσπευσε να ξεκαθαρίσει με μια χαρακτηριστική κίνηση του χεριού του να μην επιτιθέμεθα προβάλλοντες αξιώσεις. Μην ζητάτε πίσω, δηλαδή, το σπίτι σας που στρογγυλοκαθόμαστε τώρα και εμείς θα σας φωνάζουμε με όποιο όνομα θέλετε. Ξεχάσανε οι κ.κ. Μπεξής και Τσαγκρινός που από εδώ και πέρα θα αναφέρωνται ως αρχαιολάτρες ότι έχουμε ανοικτούς λογαριασμούς με τους ανίερους εισβολείς της Ευρώπης. Με τους ορθοδόξους βεδουΐνους που αλαλάζουν μπροστά στο τρυκ του φωτός, καίνε βιβλιοπωλεία ελευθέρως σκεπτομένων ανθρώπων, λυντσάρουν με την δύναμη της μανίας του όχλου αιρετικούς και αποστάτες και προσηλυτίζουν στην βλακεία και αμάθεια γέρους και νήπια, βάζοντας συστηματικά χέρι στην περιουσία του ποιμνίου. Οι εν λόγω αρχαιολάτρες ξεχνάνε ότι τελούμε υπό χριστιανική κατοχή και οι αβάπτιστοι απροσκύνητοι πρόγονοί μας κείτονται ατίμητοι. Το αίμα μυριάδων γενοκτονημένων Ελλήνων χάνεται στην λήθη, η συσσωρευμένη παράδοση της γνώσης έχει παραδοθεί στην φωτιά και στα υγρά κελάρια των αρνησίζωων απισχνασμένων μοναχών, οι Ιεροί Ναοί και Μαντεία μας είναι τουριστικοί χώροι. Ενώ οι εκκλησίες του αλλοτρίου δόγματος ορίζουν ποιά θρησκεία αναγνωρίζεται και ποιά όχι. Δεν έχουμε χρόνο πια να γνωστοποιούμε στην τηλεόραση πόσο διαφορετικός ήταν ο κόσμος τότε και να μένουμε εκεί, αλλά ξεκινώντας από εκεί να στηλιτεύουμε τον κατακτητή και να απαιτούμε αδιαπραγμάτευτα τους τρόπους και τα προγονικά ειωθότα και νομιζόμενα. Εμείς κύριοι δεν είμαστε αρχαιολάτρες. Δεν σας είδαμε σε καμιά δημόσια Ιεροπραξία σε καμιά απόδοση τιμών στους αφηρωισμένους προγόνους, σε κανένα αρχαιότροπο έντυπο μας σε κανένα συνέδριο Ελλήνων Εθνικών. Ίσως εσείς συχνάζετε ακόμα σε ταβέρνες με ονόματα Θεών ή σε ελληνοκεντρικές ομιλίες αλλά η εποχή της κοιλιάς και της κουβέντας πέρασε κύριοι. Δεν είναι τακτική κύριοι αρχαιολάτρες αυτή της συμφιλίωσης με τον κατακτητή. Αυτόν που έχει διχάσει εμάς από τους συνανθρώπους μας ( λουκας ιβ 51, λουκάς ιδ 26, ματθαίος ι 34, 35-36) εμάς από την Φύση- από την γνώση της Φύσεως του Θείου, την ίδια μας την σκέψη…ώστε να μην διχαστούμε. Να μην πολεμούσαμε τους γενίτσαρους για να μην διχαστούμε; να μην διώκανε τους συνεργάτες δοσίλογους των Γερμανών ναζί για να μην διχαστούμε; Να μην αποβάλλουμε την αλλότρια δοξασία που κατέστρεφε επί 1700 χρόνια τον Ανθρώπινο Πολιτισμό για να μην διχαστούμε; Εντάξει! Πείτε μας τότε κύριοι ιστορικοί πώς θα συνυπάρξουμε με αυτούς που σε σύντομες περιόδους ανεξιθρησκείας δοσμένες από Εθνικούς, οι ναζωραίοι πυρπολούσανε Ναούς, λυντσάρανε Εθνικούς και αναρριχόντουσαν σταθερά στον κρατικό μηχανισμό; Αυτοί οι ναζίρ-πιστοί, νοιώθουν καλά μόνο στην αίσθηση της ισοπεδωτικής ομοιομορφίας, της ολικής κατάθεσης πίστεως στην καταστροφή κάθε άλλου πολιτισμού ως ξένου και δαιμονικού. Άλλες εποχές; Μήπως το διάταγμα της Αικατερίνης των Μεδίκων του 1562 οδήγησε σε συνύπαρξη των χριστιανών ή στην νύκτα του αγίου βαρθολομαίου; Όταν αυτοί επιζητούν, υπόσχονται και μονοπωλούν την σωτηρία. Πώς θα συνυπάρξουν οι όμορφες ελευθερόφρονες γυμνόστηθες εορτάστριες όταν τελούν τα Αδώνεια αφήνοντας στο ρεύμα του μπαζωμένου τώρα Ιλισσού τους Αδώνειους κήπους ή κήπους της Αφροδίτης με τις μαυροφορεμένες ενοχικές πενθούσες του επιταφίου; Πώς θα βγούν οι κωμαστές χορεύοντας στον δρόμο μετά από ένα συμπόσιο ανάμεσα σε ένα πλήθος απαίδευτων ιδιωτών; Πώς θα συνεδριάσει η Εκκλησία του Δήμου υπευθύνων λογικών πολιτών όταν στην πλατεία του κάθε Δήμου στέκει μια χριστιανική εκκλησία που ποιμένει το βουβό άσκεπτο ποίμνιο με βάρβαρους λαρυγγισμούς; Πώς θα παράγουμε οδηγούς φιλοσόφους όταν στο Πανεπιστήμιο δεν υφίσταται το μάθημα της Ελληνικής Μυθολογίας ούτε στο τμήμα Φιλοσοφίας/Θεολογίας ούτε Ιστορίας/Αρχαιολογίας; Πείτε μας κύριοι αρχαιολάτρες έχετε καταλάβει πως η βάρβαρη αυτή θεολογία ταίριαξε μόνο με την υποβολιμιαία διαβεβαίωση ενοχής και σωτηρίας παραδείσων και κολάσεων, την αλλοίωση των εννοιών και την ανηλεή σφαγή; Ταίριαξε μήπως μετά το 1821 με τον «ελληνοχριστιανισμό»; σαν να λέμε αζτεκοχριστιανισμό ή γερμανοχριστιανισμό ή αιγυπτιοϊσλαμισμό ή ξυλοσίδερο που φυσικά δεν απαντάται στην φύση; Πώς να συνυπάρξει ο πυρσός της λογικής μέσα στον βούρκο της αγνοίας; Η ανάπτυξη της διανοίας που εξανθρωπίζει με την τυφλή πίστη πού σκλαβώνει; Πώς θα γίνουν οι ετήσιες περιφορές των αγαλμάτων των Πατρώων Θεών όταν θεωρούνται δαιμονικά είδωλα; Πώς για το Όνομα των Θεών θα γίνουν γυμνικοί θρησκευτικοί αγώνες απόδοσης τιμών στους νεκρούς Προγόνους όταν σήμερα υπάρχουν χριστιανικές επιτροπές ελέγχου και παρακολούθησης των εμπορικών Ολυμπιάδων; Κύριοι αρχαιολάτρες δεν θέλουμε θλιμμένους στην γιορτή μας. Εμείς έχουμε θρησκεία που αποθανατίζει στα Μυστήρια της-τιμά τους Θεούς μιμουμένη τον κόσμο, τα Θεία Έργα στην δημοσία και ιδιωτική λατρεία. Οι ναζωραίοι έχουν ένα ενύπνιο παραμύθι που υποδουλώνει τον άνθρωπο και λεηλατεί την Φύση και την ίδια την ζωή. Αυτό το πολιτικο-στρατιωτικό δόγμα έχει επιζήσει από άθεους κομμουνισμούς, ισλαμική συγκυριαρχία, ακραιφνείς επαναστάσεις-Γαλλική, Ελληνική-έχει επιζήσει στην Ρωμαϊκή παρανομία της κατακόμβης, έχει κυριαρχήσει απόλυτα και ολοκληρωτικά έναν μεσαίωνα. Λέτε να σας παραδώσει την Αρχή επειδή ...έχετε δίκιο; Αυτό το δόγμα εξουσίας της Γης στο όνομα των Ουρανών ξέρει να μεταλλάσσεται ως χαμαιλέων και από θύτης να εμφανίζεται ως θύμα, από κατακτητής ως σωτήρας, από δόγμα εξουσίας ως θρησκεία. Την ώρα που εσείς θα τραγουδάτε ζαλισμένοι από το κρασί για την υπόσχεση αναγνώρισής σας, αυτοί θα ανακαταλαμβάνουν την Αρχή του κράτους προετοιμάζοντες την νέα σφαγή των «μιαρών ειδωλολατρών». Δεν μπορείτε να διαπαιδαγωγείτε όταν αυτοί νομοθετούν. Οι νόμοι παιδαγωγούν, εσείς κλαψουρίζετε. Αν εσείς οι αρχαιολάτρες της ταβέρνας και της κουβέντας μπορείτε να ζήσετε μαζί τους, εμείς οι αρχαιότροποι Έλληνες θρησκευτές δεν μπορούμε. Η ιστορική γνώση και η λογική δεν μας αφήνει να παροπλιστούμε. Ή θα εξελληνιστούν ή θα περάσουν απέναντι με τα αδέρφια τους τους μωαμεθανούς. Αυτοί οι Ευρωπαίοι Ταλιμπάν ρουφούν τον πλούτο των Ευρωπαίων Εθνικών με το πρόσχημα της αγάπης που όπως ξέρουμε έφερε τον πόλεμο και την καταστροφή στον κόσμο μας. Να οι καρποί των δέντρων τους. Γι’ αυτούς υπάρχει μόνο η καταστροφή του κόσμου και οι προάγγελλοι οιωνοί της. Για τα δισεκατομμύρια της ανθρωπότητος που ποιμένεται από την «εκκλησία του Τζεσουά» υπάρχουν μόνον οι αιώνιες φλόγες της κολάσεως ενώ ο παράδεισος ανήκει μόνο σε 144.000 παρθένους άνδρες καλογήρους. Σας συγχαίρουμε λοιπόν για την στρατηγική σας. Βλέπουμε ότι δεν γνωρίζετε τον εχθρό σας και είστε καταδικασμένοι σε ήττα. Είστε ολιγόψυχοι και οκνηροί. Προτού αρχίσετε την μάχη ζητάτε ανακωχή!!! Αντιμετωπίζετε τον εχθρό σαν φίλο, ποτισμένοι από την χριστιανική διαλυτική προπαγάνδα του ελέους. Κακή για πρόβατα, ωφέλιμη για λύκους. Ο εχθρός κωλυόμενος από το να σας κόψει τα κεφάλια ή να σας ρίξει στην πυρά λόγω της παύσης της δύναμης που κατείχε στον μεσαίωνα και ενθουσιασμένος που δεν ζητάτε τίποτα, σας δίνει ότι ακριβώς του ζητάτε: Τίποτα. Την επόμενη φορά κύριοι αρχαιολάτρες της ταβέρνας και της κουβέντας που θα μιλάτε φιλικά πιάνωντας το χέρι ενός ναζωραίου να θυμάστε ότι είναι χέρι Μακκαβαίου δολοφόνου Ελλήνων και ότι εκπροσωπείτε μόνο τον δειλό και φυγόπονο εαυτό σας και κανέναν άλλο. «Τον του δήμου εχθρόν πολέμιον νομίζειν» δηλ. τον εχθρό του λαού να τον θεωρείς εχθρό Κλεόβουλος Μεγιστίας
|
|||||
|