:: ::

 
 
 

 

       Γιατί να διαχωριστεί το κράτος από την εκκλησία των κατακτητών;

 

Το αίτημα του υποδούλου στους ναζωραίους Ελληνικού λαού για διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας βρίσκει τις τελευταίες μέρες γερό έδαφος για να στηριχτεί. Πέρα από τις νομικές διεργασίες περί αναθεωρήσεως του χριστιανικού συντάγματος και τροπολογιών που πρέπει να προηγηθούν προτού τα 2/3 της χριστιανικής Βουλής ψηφίσουν τον σχετικό νόμο, το ζήτημα έχει και άλλες διαστάσεις. Ο διαχωρισμός του βυζαντινού καθεστώτος εκτός των διεργασιών που θα προηγηθούν θα πρέπει να εξεταστεί στην ουσία του.

Για ποιό διαχωρισμό μιλάμε; Τον διαχωρισμό με ή χωρίς τον έλεγχο της Πολιτείας; Την απαλλαγή του λαού από την υποχρεωτική καταβολή φόρων για την συντήρηση των παπαδοκηφήνων με τον έλεγχο της Πολιτείας; Ή τον διαχωρισμό και την πλήρη πολιτική αυτονόμηση της εκκλησίας των ναζωραίων;

Σήμερα ενώ φαίνεται ότι οι ναζωραίοι αγωνίζονται να διατηρήσουν τον παρασιτικό θεσμό της βυζαντινής προσκόλλησης με το κράτος στην πραγματικότητα αυτό που επιζητούν είναι ο διαχωρισμός τους. Οι ναζωραίοι έχοντας συνειδητοποιήσει ότι σε λίγα χρόνια θα βρεθούν στην θέση των άλλων χριστιανικών δογμάτων στην Ευρώπη αγωνίζονται για τους αποδοτικότερους όρους του διαζυγίου.

Παρουσιάζουν ως πρωτεργάτες του διαζυγίου όλους τους εχθρούς τους ώστε να περιβληθούν την εικόνα του διωκομένου και η χριστιανική εκκλησία να παίξει τον ρόλο του μάρτυρος, την ίδια ώρα που συναλλάσσονται την πολιτική αυτονομία.

Μέχρι σήμερα η εκκλησία των ναζωραίων πέρα από την κρατική, πολιτική, δικαστική και οικονομική στήριξη είχε πάνω της και τον έλεγχο, χαλαρό βέβαια της Πολιτείας. Κάθε παρασπονδία της χαριζότανε, κάθε ατασθαλία έμενε ατιμώρητη, κάθε χατίρι γινότανε δεκτό, εκτός της ανοικτής πολιτικής παρέμβασης και πολιτικής αυτονομήσεώς της.

Δηλαδή η Πολιτεία δεν επέτρεπε στους ναζωραίους να επηρεάζουν την σύσταση του εκλογικού σώματος αλλά και την επιδίωξη των ναζωραίων να μην δίνουν σε κανένα λογαριασμό.

Έτσι αν η παπα-Φωφώ, η παπα-Σουλτάνα και η παπα-Ρούλα κάνουν όργια με νήπια θα έπρεπε, αν αποκαλύπτετο, να λογοδοτήσουν στους δικούς τους χρηματισμένους δικαστές. Αυτό ακριβώς επιδιώκουν οι ναζωραίοι σήμερα. Αφού δεν μπορούν να ελέγξουν απόλυτα τον κρατικό μηχανισμό θα φτιάξουν τον δικό τους κρατικό μηχανισμό.

Θα έχουν τα δικά τους δικαστήρια χωρίς εξωτερικό έλεγχο, και η παπα-Φωφώ θα δικάζει την παπα-Σουλτάνα για το όργιο που διέπραξαν από κοινού. Ο Παρασκευαΐδης δεν θα απολογείται σε κανέναν για τις σχέσεις του με τους εμπόρους του θανάτου κ.ο.κ.

Δεν θα χρειάζονται λαδώματα και επιτροπές στην αστυνομική διεύθυνση για διώξεις κατά των Ελλήνων αφού οι ναζωραίοι θα συντηρούν δική τους πραιτωριανή φρουρά.

Εγκλήματα, δολοφονίες, εκβιασμοί θα διαπράττωνται χωρίς τιμωρία από τους ναζωραίους μαστροπούς, που όπως στο Βατικανό θα τελούν υπό άλλο καθεστώς. Ο ναζωραίος πραιτωριανός, θα πατάει έναν πολίτη στο δρόμο με το αυτοκίνητό του επειδή τα έπινε στα βυζαντινά μπουζούκια, και η αστυνομία θα τον αφήνει να φύγει επειδή ανήκει στην δικαστική εξουσία της εκκλησίας των ναζωραίων. Αυτό θέλουν οι ναζωραίοι. Να γίνουν φορείς δικαιωμάτων χωρίς παράλληλα να γίνουν φορείς υποχρεώσεων.

Ο αγώνας των Ελλήνων δεν είναι ο διαχωρισμός του βυζαντινού μορφώματος, αυτό είναι δουλειά άλλων. Ο αγώνας μας είναι η εκδίωξη των ναζωραίων, και αν προηγηθεί διαχωρισμός αυτός πρέπει να γίνει χωρίς διατροφή και προνομιακό καθεστώς. Δεν επιτρέπεται να αφεθεί ανεξέλεγκτη μια αντεθνική κοινωνική δύναμη όπως η ναζωραϊκή εκκλησία, να γίνει δηλαδή και επίσημα κράτος εν κράτει.

Οι ναζωραίοι κληρικοί αποκαλύπτουν συνεχώς σκάνδαλα για να εξωθήσουν την Πολιτεία κάτω από την πίεση του λαϊκού συναισθήματος να τους παραχωρήσει πολιτική αυτονομία.

Εμείς δεν προτιμούμε ούτε το σημερινό σφιγκταγκάλιασμα ούτε την αυριανή πιθανή ανεξαρτησία. Το διαζύγιο θα γίνει χωρίς διατροφή και χωρίς προνόμια. Η εκκλησία των ναζωραίων έχει την οικονομική δύναμη από τα κλεμμένα των Ιερών μας, την διαρπαγή των Ελληνικών θησαυρών, την αφαίμαξη του υποδούλου Έθνους στα χρόνια του βυζαντίου και της τουρκοκρατίας, να σταθεί στα πόδια της χωρίς άλλους φόρους.

Εμείς οι Έλληνες θρησκευτές δεν αρκούμαστε στην απαλλαγή από τους φόρους που πληρώνουμε για τον διεφθαρμένο βίο των σεβασμιοτάτων παραχαρακτών, πόρνων, αιμομικτών, παιδεραστών, ναρκοεμπόρων, εκλύτων φαγάδων, μπεκρήδων, αρχαιοκαπήλων παπάδων.

Θέλουμε την επιστροφή των κλεμμένων χρημάτων στους ένθεους Δήμους της Ελληνικής Κοινότητος με αποζημίωση. Θέλουμε την δήμευση της χριστιανικής εκκλησιαστικής περιουσίας διότι αποτελεί προϊόν παρανόμου πλουτισμού με  διατάγματα των βυζαντινών και τούρκων κατακτητών.

Ο μόνος διαχωρισμός Κράτους και Εκκλησίας που θα λάβει χώρα είναι αυτός του χριστιανικού κράτους και της Εκκλησίας των Ελλήνων στο θρήσκευμα. 

 

Δέξιππος

1η Μεσούντος μηνός Ανθεστηριώνος, έτους 2781 μετά πρώτην Ολυμπιάδα

 


 
     
 

© Εκκλησία των Ελλήνων στο θρήσκευμα